Sunday 15 September 2013

Die Journey van LaVaria Sêr 2013



Die #servolusie koors affekteer nog steeds almal op kampus met die dat Nationals ook vanjaar hier op die PUK aangebied word. Dit het my nogal laat dink, wat het hierdie jaar alles gebeur met ons eie Sêr?

 Sêr is een van die lekkerste dinge wat mens op ʼn verhoog kan doen, die adrenalien pomp en die senuwees loop maar hoog, maar dit is die vinnigste sewentien minute van jou lewe. Alhoewel, dit lekker is om die applous van die skare te hoor en die rush is nie iets wat jy sommer net kan beskryf nie, besef baie mense nie watter harde werk Sêr eintlik is nie.

Dit is vyf of ses maande se klipharde oefening, dit is ʼn challenge vir baie van die eerstejaars, selfs al het hulle ʼn agtergrond van koor. Dit is ʼn groep meisies wat bymekaar  wat mekaar nie ken nie en hoop dat die naels en katterigheid weg sal bly.  Dit is vir baie ‘n ongelooflike emosionele journey waar jy van die beste van jou vriendinne ontmoet.

But its not all fun and games. Dit is die grootste eer om vir jou koshuis Sêr te kan sing en daarom is dit baie harde werk en elke individu moet toegewy wees. Om hierdie rede is dit nodig dat ek ook krities moet wees, terwyl ek in gedagte hou dat ons agttien eerstejaars in die  Sêr gehad het was ons grootste probleem volume.  

Dit nou klaar gesê, is ek nog steeds baie trots om deel te kon wees van so ʼn dinamiese groep meisies! Hierdie jaar het ons ondervinding op gebou, ek is baie opgewonde oor wat in die toekoms vir ons wag.

L*

No comments:

Post a Comment